Brand značky
Jsou chvíle, kdy pozorování dvojčat některé uvádí v úžas a jiné k šílenství. Nicméně vždy je to zážitek, který pozorovatele posune vpřed.
Každý normální člověk pracuje na brandu (ošklivé slovo) značky svého zaměstnavatele. Tak to je. U menších podniků se to děje jaxy mimovolně samospádem. U větších podniků jsou na to speciální oddělení, které přetékají osobami z FSS a jiných katastrofických škol.
Tyto se snaží aplikovat nejnovější psychologické postupy jiných nefachčenků, kteří ví o životě houby. Dělají to za velké love a moc se u toho nenadřou.
Opravdu pěkný příklad jak to občas ne-funguje předvedlo stereo u svačiny.
Zakoupil jsem, spíše omylem, Pribináček, namísto oblíbenějšího a poněkud zdravějšího Lipánku, který občas dostanou namísto nejoblíbenějšího bílého jogurtu. Testy a srovnání najdete zde a zde.
Nachystal jsem kelímky na stůl a lehce pootevřel víčko, protože stereo je ve věku – sama, sám. Děti přicapkaly do kuchyně postupně, a proto bylo možné sledovat jednotlivé reakce.
Oba rozzářili očička a poté zahlásili:
Elisabeth: „Lipánek s kočičkou. Supíš!“ – slyšet to brand managor od Pribiny, tak ho asi švihne.
Ovšem Matys to ještě vylepšil. Ten to rozhrábnul tak, že slyšet to brand oddělení Pribiny, tak všichni hořce zapláčou a půjdou se opít. Hlášku lipánek s kočičkou (kupodivu stejnou jak od sestry) ještě doplnil dodatkem: „A kočička papá jogurt“.
Tak tady tedy veškeré marketingové triky prostě nezabraly a jak se ukázalo – nejlepší je stejně bílý jogurt nebo tvaroh :-), kteréhož se dvojčata dožadovala po snězení Pribináčku, aby dostala i něco dobrého 😀